Przejdź do treści

Młodszy specjalista ds. marketingu

Jaki będzie Twój zakres obowiązków?

Jako Młodszy specjalista ds. marketingu będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie działań marketingowych w naszej firmie. Twoje zadania będą obejmować:

  • bieżące wsparcie codziennej pracy działu marketingu,
  • tworzenie materiałów promocyjnych we współpracy z grafikiem oraz pomoc w realizacji kampanii marketingowych online i offline,
  • przygotowywanie treści reklamowych, artykułów prasowych,
  • aktualizacja treści na stronach internetowych – praca w CMS, publikacja postów w SoMe,
  • przygotowywanie prezentacji produktowych, materiałów szkoleniowo reklamowych,
  • udział w organizacji wydarzeń edukacyjnych: szkoleń, konferencji, webinariów,
  • pomoc w organizacji wydarzeń firmowych,
  • współpraca z grafikami, mediami, agencjami reklamowymi,
  • zarządzanie magazynem marketingowym,
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz realizacja strategii marketingowej.
marketing szkolenia

Czego oczekujemy?

  • wykształcenia kierunkowego, minimalnego doświadczenia na podobnym stanowisku lub niesamowicie dużych chęci nauki tego obszaru,
  • samodzielności i dobrej organizacji pracy oraz umiejętności pracy nad kilkoma projektami równocześnie,
  • znajomości zagadnień związanych z marketingiem online, reklamą, PR,
  • kreatywności, komunikatywności, otwartości oraz inicjatywy w działaniu,
  • silnego poczucia estetyki,
  • prawa jazdy kat. B,
  • mile widziane będzie doświadczenie w obsłudze CMS oraz Facebook Business Suite.

Co my możemy Ci zaproponować?

Możliwość wykupienia pakietu medycznego, grupowego ubezpieczenia czy karty multisport na preferencyjnych warunkach.

Skrupulatnie przygotowane wdrożenie - na ten czas zapewnimy Ci wsparcie opiekuna, który pomoże Ci odnaleźć się w naszej organizacji i w Twoich obowiązkach.

Wspierający i mocny merytorycznie zespół.

Ciekawą pracę w polskiej firmie, rozwijającej swój biznes również na rynkach zagranicznych.

Atmosferę współpracy i wiele wyzwań, dzięki którym każdy dzień w pracy będzie wymagający, ale też satysfakcjonujący.

Możliwość aktywnego udziału w rozwoju strategii handlowej firmy.

Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B, w firmie o ugruntowanej pozycji - działamy na rynku już od 20 lat.

Pracę stacjonarną z możliwością pracy zdalnej 4 dni w miesiącu w atrakcyjnym środowisku pracy w nowym biurze.

Nowoczesny, a zarazem industrialny wystrój, przestronne pokoje, komfortowe sale spotkań, przytulna przestrzeń kuchenna z jadalnią i tarasem.

FLOWAIR

Jesteśmy grupą energicznych, ambitnych ludzi, których pasjonuje odkrywanie nowych technologii i tworzenie lepszych rozwiązań. Firma powstała w 2003 roku i parę lat później stała się znanym ekspertem w ekonomicznym ogrzewaniu i wentylacji obiektów średnio i wielko-kubaturowych. We FLOWAIR liczy się każde zdanie i każdy pomysł. Wierzymy, że każdy może wnieść coś wartościowego. Cenimy ludzi, którzy dzielą się swoją kreatywnością i pomysłowością. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników. Jeżeli jesteś osobą ambitną, pełną energii, z inicjatywą, potrafisz pracować zespołowo i chciałbyś być jednym z Nas - zgłoś się!

konstruktor hvac

Brzmi ciekawie?